Aduna je Afrikou inšpirovaná značka, zameraná na zdravie a krásu, s priamou podporou malých lokálnych výrobcov na africkom vidieku.

Od roku 2013  sú najpredávanejšími produktami v kategórii “superpotravín” v  obchodnej sieti so zdravou výživou Holland and Barrett vo Veľkej Británii. Mimoriadne obľúbenou sa stala medzi módnymi návrhármi a modelkami. Fanúšikom je napríklad aj Vivien Westwood a na londýnskom týždni módy bola Aduna súčasťou prezentácie noviniek. Nájdete ju aj na policiach luxusných obchodných domov Liberty, Selfridges či Harrods. Aduna, v miestnom jazyku Gambie a Senegalu “Wolof”, znamená “život” alebo “svet”. Logo spoločnosti je ghanský symbol Adinkra, ktorý sa nazýva ”Owia Kokroko” a je symbolom pre vitalitu, obnovu a životodárnu silu slnka.

Produkty ktoré už za krátke obdobie získali mnohé ocenenia, sa vyznačujú jedinečnými prírodnými ingredienciami a mimoriadnou kvalitou, o čom svedčí aj získanie kosher (čistý, bezchybný, etický) certifikátu na všetky produkty. 

Základnou filozofiou je dlhodobo podporovať vidiecke ženy a poľnohospodárov v Afrike, aby sa dokázali vymaniť z chudoby a stali sa sebestačnými. V partnerstve s miestnymi organizáciami a odoberaním priamo od malých výrobcov, má Aduna priamy vplyv na ľudské životy na africkom vidieku, takže si môžete byť istí, že kúpou produktov ktoré si rýchlo získavajú priazeň ľudí po celom svete, ide časť vašich peňazí na dobré účely.

Kosher certifikát

OCENENIA

Od založenia v roku 2012, sme získali rad ocenení pre naše produkty a našu prácu pre vytvorenie udržateľných zdrojov obživy pre malých výrobcov v Afrike . Tu sú niektoré z nich :

The Guardian Sustainable Business Awards Supply Chain (2015) – 2. miesto

The Guardian Sustainable Business wards ‚Diversity & Inclusion'(2015) 2. miesto

Víťaz UKBAA’s Social Impact Investment of the Year 2015

Beauty Shortlist Award (2015) „Najlepšia zdravá tyčinka“ Aduna Baobab raw tyčinka s mandľami a ananásom.

NBTY Najlepší nový dodávaťeľ (2015) v najväčšej sieti so zdravými potravinami vo Veľkej Británií, Holland & Barrett.

Great Taste Award (2015) Aduna Baobab v prášku vôbec ako v prvá super-potravina získala ocenenie za najlepšiu chuť, spolu s Baobab raw tyčinkou.

Virgin’s Pitch to Rich súťaž (2015) – Finalista spomedzi 2600 spoločnosti z Veľkej Británie, 12 000 hlasujúcich a viac ako 22 000 zdieľaní na facebooku – výhra stotisíc libier na kampaň MakeBaobabFamous  , ktorej myšlienkou je spopularizovať ovocie Baobab a vytvoriť tak trvalo udržatelný príjem 10 miliónom obyvaťeľom na africkom vidieku.   


aduna