spopularizuj-

pitch-to-rich

Virgin’s Pitch to Rich súťaž (2015) – Finalista spomedzi 2600 spoločnosti z Veľkej Británie, 12 000 hlasujúcich a viac ako 22 000 zdieľaní na facebooku – výhra stotisíc libier na kampaň MakeBaobabFamous  , ktorej myšlienkou je spopularizovať ovocie Baobab a vytvoriť tak trvalo udržatelný príjem 10 miliónom obyvaťeľov na africkom vidieku.   

ONE-RURAL-HOUSEHOLD1

Toto úprimné 2 min. video ukazuje aký dopad má Baobab na rodinu vo vidieckej Afrike. Zoznámte sa s miestnou ženou menom Matilda Avoadochega, ktorá je členkou ženského združenia “Abolo women group”. Matilda žije v spoločnej domácnosti so svojimi 3 deťmi a 2 vnúčatami, pričom je jednou z mnohých žien zaoberajúcich sa spracovaním tohto úžasného ovocia v severnej Ghane. Sme hrdí, že môžeme s Matildou spolupracovať práve my. Podpor aj ty náš projekt a pomôžeš zmeniť životy 10 miliónov žien, zapoj sa do kampane MAKE BAOBAB FAMOUS.

Ďakujeme za podporu!