Aduna je Afrikou inšpirovaná značka zameraná na zdravie a krásu, zahŕňajúca rozmer sociálneho podnikania. Poslaním je vytvoriť dopyt po produktoch, ktoré boli doteraz tak trochu v ústraní, neobjavené a tým podporiť malých výrobcov v Afrike. Počiatočná a nie finálna podpora sa zameriava na spracovanie superpotravín baobab, moringa a Super-kakao. Výrobky získali viacero ocenení za etické podnikanie v Severnej Ghane. Aduna rozvíja spoluprácu s miestnymi komunitami, s cieľom získavania superovocia baobab priamo od skupiny viac než 1000 žien, čím dokáže kontinuálne zabezpečovať udržateľný tok finančných príjmov.

 

V najvzdialenejších častiach vidieckej Ghany žijú obyvatelia v extrémnej chudobe. Ženy sú vytláčané na okraj spoločnosti, sú im odnímané vlastnícke práva a trpia vysokou mierou negramotnosti. Jedným z mála práv ktoré získali, je právo na vlastnenie stromov Baobab.  Ovocie Baobab patrí medzi najvýživnejšie superovocie na svete. Až 10 miliónov žien v 32 afrických štátoch je schopných spracovať baobab z existujúcej plodiny a odhady National Geographic hovoria, že potenciálna hodnota sa môže každoročne vyšplhať až do výšky miliardy USD. Jediný problem je, že 95% ľudí o tejto úžasnej superpotravine nikdy nepočuli. Dajme mu a spoločne s ním aj africkým ženám šancu a objavme priaznivé účinky tohto chutného plodu na naše zdravie. Zapojte sa do našej kampaňe a označte svoj príspevok #makebaobabfamous a pomôžte tak aj Vy spopularizovať úžasný Baobab.

 

Facebook post 3